iMAGES by ALIFF AFIQ

Travelogue : Phuket,Thailand

Posted in TraveLog by aliffafiq on 03/10/2011

Alhamdulillah,saya sudah berada di Malaysia sejak minggu lepas. Entry kali ini tentang negara jiran,Thailand. Bagi saya, sesebuah tempat itu mempunyai ceritanya yg tersendiri. Ada yang unik, misteri , aneh dan bermacam-macam lagi. Bagi saya, kalau di negara orang, tidak sah kalau kita tidak melihat budaya mereka. Makanan tradisi, bahasa, tempat-tempat menarik antara benda yg wajib untuk sy cuba kalau di negara orang.

Minggu lepas saya rasa motivated setelah melihat sebuah documentary di channel National Geographic bertajuk INSIDE: THE OBAMA WHITE HOUSE. Ia menceritakan tentang Pete Souza, official photographer untuk president Ronald Reagan & Obama. Apa yg membuatkan saya tertarik ialah beliau menghasilkan 15,000-20,000 keping gambar semingggu. Menarik bukan? Pergi menonton jika anda belum melihatnya.

ALL IMAGES COPYRIGHTED TO ALIFF AFIQ

“Currently Listening To : This Place – Last Days of April″

ALIFF AFIQ
Wedding & Portrait Photographer
KameraDansa
Tel | 017 3355735
Email | aliffafiq@gmail.com
Official Website | http://www.aliffafiq.com

Leave a Reply

